BACK TO SCHOOL

Hejhejkompis!
Hemma från skolan och en snabb runda på stan nu:) Skoldagen var dryyyg fast den var kort, antagligen för att det var första dagen. Snart ska man väl förhoppningsvis komma in i det igen.
Ikväll ska jag bjuda mina syskon på middag. Lax, potatisgratäng och världens godaste sallad blir det! Har aldrig lagat lax förr men det kan väl inte vara så svårt? Bara till att steka lite..

Är det förresten bara jag som längtar till sommaren något fruktansvärt?!? Är så trött på att all snö, is och att alltid frysa!!:/


Lousie och jag en mysig kväll på stranden i somras.

/M


Kommentarer
Postat av: r

GILLA! :)

2011-01-11 @ 16:13:32
URL: http://hejhejkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0